Menu
Your Cart
%50'ye Varan İndirim Fırsatlarını Kaçırmayın!!!

Sık Sorulan Sorular (S.S.S)

Whatsapp: Anlık mesajla gerçek zamanlı yardım ve bilgi için whatsapp uygulaması ile dilediğiniz zaman ualabilirsiniz.

Destek Numaramız: 0850 303 80 83
Tüm temsilciler meşgulse, lütfen bir mesaj bırakın. Normal çalışma saatlerinde yoğunluğumuza göre size en kısa sürede dönüş sağlayacağız.
Yanıt süreleri arama ses seviyesine göre değişir.

EMAIL: bilgi@petshoptangelsin.com.com.tr
E-postanıza mümkün olan en kısa sürede normal çalışma saatleri içinde cevap vereceğiz. Yanıt süreleri, soruların hacmine göre değişecektir.

Düzenli çalışma saatleri içinde bizimle destek numaramız aracılığı ile iletişime geçebilirsiniz. 
E-posta soruları hafta içi hafta sonu fark etmeksizin normal çalışma saatleri içinde mümkün olan en kısa sürede cevaplandırılacaktır.

Hesap bilgileri nasıl değiştirilir?

Petshoptangelsin evcil hayvan / pet ürünleri mağazası üyelik panelinizde bulunan hesabım bölümünden istediğiniz zaman değişiklik yapabilirsiniz. Bunu nasıl yapacağınız aşağıda açıklanmıştır:

- Web sayfamızın üst kısmındaki “Hesabım” seçeneğini tıklayın

- Oturum açma bilgilerinizi (e-posta adresi ve şifre) girin

- Oturum açtıktan sonra e-posta veya şifrenizi, adresinizi ve profillerinizi düzenleyebilirsiniz.

Parolanızı Unuttuysanız!

Bu hesapla ilişkili e-posta adresini "parolamı unuttum" bağlantısından girmeniz yeterlidir, hesabınıza izlemeniz gereken talimatlar gönderilecektir. Şifrenizi size e-postayla göndeririz. (Lütfen referans için şifrenizi kaydedin ve güvenli bir yerde saklayın.)

Siparişiniz tamamlandığında, sipariş numaranızı ve siparişinizin toplam tutarını gösteren bir Teşekkürler sayfası göreceksiniz.

Siparişiniz yalnızca işleme koyulmadan ÖNCE değiştirilebilir. Siparişinizi değiştirmek için lütfen siparişinizi verdikten hemen sonra Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayın. Müşteri Hizmetleri temsilcileri normal çalışma saatleri içinde kullanılabilir - 09:00 - 17:00 EST, ancak çağrı hacmine bağlı olarak, çağrınıza hemen cevap vereceklerdir.

Bir Müşteri Hizmetleri temsilcisi çağrınızı yanıtlayamazsa, bir mesaj bırakabilir veya e-posta yoluyla ya da whatsapp numaramız aracılığı ile bizimle iletişime geçebilirsiniz. Siparişiniz işleme konmadan önce mesajınızı alırsak, talep ettiğiniz değişiklikleri yapacağız. Siparişiniz, mesajınızı aldığımız tarihe kadar işlenmişse, herhangi bir değişiklik yapamayız.

Sık Sorulan Sorular (S.S.S)

Çerez (“Cookie”) Kullanımı
Veri Sahiplerinin Site’den en verimli şekilde faydalanabilmesi ve kullanıcı deneyiminin geliştirilmesi için Site’de kullanılmaktadır. Çerez kullanılmasını tercih etmezseniz tarayıcınızın ayarlarından çerezleri silebilir ya da engelleyebilirsiniz. Ancak Site kullanımınızı etkileyebileceğini hatırlatmak isteriz. Tarayıcınızdan Cookie ayarlarınızı değiştirmediğiniz sürece bu Site’de çerez kullanımını kabul ettiğinizi varsayacağız.